BİMER'in ilk 10'unda Kayseri yok
Son zamanlarda ülkenin gündemine sıklıkla gelen insan hakları ve suçları olaylarında Kayseri, Başbakanlık İletişim Merkezi'ne (BİMER) ulaşan şikayetlerde ilk 10 içerisinde yer almadı.
BİMER'den edinilen bilgilerde, ulaşan şikayetlerin miktarına göre tamamı büyükşehirlerden oluşan iller içerisinde Kayseri yer almazken, diğer ilk 10 il ise şunlar oldu; İstanbul, Ankara, İzmir, Konya, Antalya, Adana, Bursa, Mersin, Kocaeli ve Hatay.
İSTANBUL'DA 220 BİN ŞİKAYET
BİMER'e gerçekleşen şikayetlerin miktarına göre ilk 10 il içerisinde Kayseri yer almazken, en çok şikayet ise toplam 220 bin 15 şikayet ile İstanbul'dan geldi. İstanbul'u ise sırası ile 107 bin 50 şikayetle Ankara ve 54 bin 493 şikayetle ise İzmir izledi.
Şikayetlerin cinsiyete göre dağılımında ise erkekler, kadınların 3 katı oldu. 2015'te 1MİLYONU AŞKIN ŞİKAYET
BİMER'e şikayetlerin 2015 yılında 1 milyon 267 bin 665 olduğu paylaşıldı. 2014 yılına göre artış gösteren şikayetlerin 2006 yılından bu yana en çok olduğu yıl 2015 şeklinde gerçekleşti. Söz konusu şikayetler ile ilgili ise BİMER'den toplam 3 milyon 859 bin 240 işlem gerçekleştirildiği kayıtlara geçti. Bu rakam ile yapılan işlemler 2015 yılında rekor kırdı.
Gelen şikayetlerin çoğunluğu lisans mezunlarından yapılırken, konularına göre ise en çok şikayet 'iletişim ve medya'dan yapıldı. Onu ise sırası ile içişleri, çalışma ve sosyal güvenlik, eğitim, personel, sağlık, aile ve sosyal hizmetler, ulaştırma, çevre ve şehircilik, gençlik ve spor, maliye ve adalet takip etti. ÖZEL HABER: KAAN AKBAŞ
İSTANBUL'DA 220 BİN ŞİKAYET
BİMER'e gerçekleşen şikayetlerin miktarına göre ilk 10 il içerisinde Kayseri yer almazken, en çok şikayet ise toplam 220 bin 15 şikayet ile İstanbul'dan geldi. İstanbul'u ise sırası ile 107 bin 50 şikayetle Ankara ve 54 bin 493 şikayetle ise İzmir izledi.
Şikayetlerin cinsiyete göre dağılımında ise erkekler, kadınların 3 katı oldu. 2015'te 1MİLYONU AŞKIN ŞİKAYET
BİMER'e şikayetlerin 2015 yılında 1 milyon 267 bin 665 olduğu paylaşıldı. 2014 yılına göre artış gösteren şikayetlerin 2006 yılından bu yana en çok olduğu yıl 2015 şeklinde gerçekleşti. Söz konusu şikayetler ile ilgili ise BİMER'den toplam 3 milyon 859 bin 240 işlem gerçekleştirildiği kayıtlara geçti. Bu rakam ile yapılan işlemler 2015 yılında rekor kırdı.
Gelen şikayetlerin çoğunluğu lisans mezunlarından yapılırken, konularına göre ise en çok şikayet 'iletişim ve medya'dan yapıldı. Onu ise sırası ile içişleri, çalışma ve sosyal güvenlik, eğitim, personel, sağlık, aile ve sosyal hizmetler, ulaştırma, çevre ve şehircilik, gençlik ve spor, maliye ve adalet takip etti. ÖZEL HABER: KAAN AKBAŞ