Kayseri tüccarı sanal ortamda
Kayseri tüccarının büyük ölçüde interneti kullandığı ortaya çıktı.
Kayseri Ticaret Odası'nın (KTO) yapmış olduğu tüccar araştırmasında, Kayseri'de faaliyet gösteren tüccarların büyük çoğunluğunun web sitesi bulunduğu ve sosyal medya araçlarını kullandığı belirlendi.
Araştırmaya katılan toplam 1550 tüccarın 877'sinin faaliyet alanı ile ilgili web sitesi bulunurken, Facebook sosyal medya hesabı olan tüccar sayısının ise 949 kişi olduğu görüldü. Twitter hesabı bulunan tüccar sayısının ise toplam 490 olduğu görülen araştırmada, web sitesi ve Facebook kullanan tüccarların çok oluşu göze çarparken, Twitter kullanıcısının ise bunlara kıyasla geride kaldığı tespit edildi.
Bilişim çağı ile birlikte ticaretin de sanal ortamda yerini almasını fırsat bilen bazı tüccarların ise, alışveriş siteleri kurarak veya alışveriş sitelerinde yerini alarak satışlarını gerçekleştirmesi de iletişim kurma dışında artık sıklıkla rastlanan bir durum oldu. ÖZEL HABER: KAAN AKBAŞ
Araştırmaya katılan toplam 1550 tüccarın 877'sinin faaliyet alanı ile ilgili web sitesi bulunurken, Facebook sosyal medya hesabı olan tüccar sayısının ise 949 kişi olduğu görüldü. Twitter hesabı bulunan tüccar sayısının ise toplam 490 olduğu görülen araştırmada, web sitesi ve Facebook kullanan tüccarların çok oluşu göze çarparken, Twitter kullanıcısının ise bunlara kıyasla geride kaldığı tespit edildi.
Bilişim çağı ile birlikte ticaretin de sanal ortamda yerini almasını fırsat bilen bazı tüccarların ise, alışveriş siteleri kurarak veya alışveriş sitelerinde yerini alarak satışlarını gerçekleştirmesi de iletişim kurma dışında artık sıklıkla rastlanan bir durum oldu. ÖZEL HABER: KAAN AKBAŞ