Tüm Türkiye'de ünlü köftecinin Kayseri şubelerine de şikâyet yağıyor!

Son zamanlarda tüm Türkiye'nin ünlü firması Köfteci Yusuf'a gelen tüketici şikâyetleri çığ gibi büyüdü. Kayseri'de de pek çok şubesi bulunan köftecide şikâyetlerin ardı arkası kesilmiyor. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'in bülteninde…

Türkiye'nin ünlü köftecisi Köfteci Yusuf'ta şikâyetlerin ardı arkası kesilmiyor. Restoranlara gelen tüketici şikâyetleri çığ gibi büyüyor. Kayseri'de de vatandaşlar ünlü şikayet sitelerine aldıkları hizmetler sorun yaşadıklarını belirten mesajlar atıyor.

Restorantlarda ve internet siparişlerinde yaşanan sorunlar adeta şikâyet silsilesi oluşturdu. Köfteci Yusuf'un genel olarak Türkiye'deki şubelerinde personel ilgisizliği ve hijyen sorunları gündeme geldi. İşte tüketicilerden gelen bazı şikâyetler;

Köfteci Yusuf'a Kayserililerden gelen bazı şikayetler,

‘Köfteci Yusuf O**** kavuncu şubesinden 31 Mayıs sonuna kadar ürünün kampanyada olduğunu söyleyip kilosu 400 TL olan hellim peynirli sucuğu 520 TL den yazmışlar. Birkaç ürün daha aldığım için eve gelince fark ettim. Müşteri hizmetlerini arayınca ulaşamıyorum bekleme süresi 17 dakika diyor'

‘Menü dışı fiyatlandırma. Y**** Kayseri Otogar yakınındaki şubede yemek yedik ve adaletsiz bir şekilde yüksek ücretlendirildik. Garsonlar ilgisizdi ve talep etmediğimiz ürünleri getirdiler. Ayrıca, menü dışı bir fiyatlandırma uygulayarak kendi belirledikleri fiyatları talep ettiler. Bu deneyimden ötürü bir daha tercih etmeyeceğim ve çevreme de yaşadıklarımı aktaracağım'

‘03.05.2024 tarihinde Kayseri Şeker'deki Köfteci Yusuf'ta et döner porsiyon yedik. Geçtiğimiz zamanlarda et döner tükettiğimde de yaşadığımız ishal sorununu yaşadım. Özellikle Köfteci Yusuf'tan et döner yediğimde yaşıyorum, köftede veya tavukta herhangi bir problem yaşamamıştım. Tahmin ediyorum et dönerde transfer sürecinde veya içeriğinde bir problem var'

‘08.04.2024 tarihinde Kayseri Battalgazi Mahallesi'ndeki Köfteci Yusuf şubesinden çiğ köfte alıp eve götürdüm. İftarda yediğimizde köftenin kokmuş olduğunu fark ettik. Aynı gün içerisinde şubeyi arayarak şikâyetimi oluşturdum ve en kısa zamanda tarafıma dönüş yapılacağı belirtildi. Ancak, söz verildikten sonra herhangi bir geri dönüş yapılmadı. Bugün tekrar iletişime geçtiğimde müşteri temsilcisi kadın, şikâyetin aynı gün oluşturulması gerektiğini söyleyerek beni başından savuşturdu. Böyle kurumsal bir şube hem bozuk köfte satıp hem de müşteri şikayetlerini dikkate almıyor. Fişim ve köftenin görselleri elimde mevcut. Gerekli yerlere başvurarak şubeyi şikayet etmeyi düşünüyorum. İnsanların sağlığıyla oynanmasına izin verilemez'

‘Kayseri KumsMall AVM'de bulunan Köfteci Yusuf'ta ailecek yemek yedik ve benim köftemdeki kılı fark ettiğimde yemeği bırakıp kalkmak zorunda kaldık. İnsan sağlığı bu kadar ucuz olmamalı. Görmediğimiz kılları da yemiş olabiliriz, bilemiyorum. Konuyu sorumlu kişiye aktardığımda, kendilerine merkezden hazır geldiğini ve sadece pişirdiklerini iletti. Yapacak bir şey olmadığını söylediler'

ÖZEL HABER

Bakmadan Geçme