E Devlet'te Büyük Değişiklik!
Türkiye'nin dijital devlet kapısı olarak bilinen E Devlet uygulamasına çok yeni bir hizmet eklendi. Kullanıcılara büyük rahatlık sağlayacak bu uygulamanın detayları Kayseri Anadolu Haber'in Kayseri bülteninde…
Vatandaşlara devlet tarafından verilen hizmetlerin elektronik ortamda sunulmasını sağlayan, dijital platforma kullanıcıların daha rahat kullanması adına yeni bir bölüm eklendi.
Artık Müşteri Hizmetleri Var
Vatandaşların sıra beklemelerine engel olmak ve işlemlerini hızlandırmak amaçlı sanal ortamdan hizmet veren e devlet platformunun artık müşteri hizmetlerinin bulunduğu bir bölüm oluşturuldu.
Dijital ortamdan işlemlerini yapmakta zorlanan vatandaşlar için gerçekleştirilen bu uygulamadan çok sayıda kişinin de faydalanması bekleniyor.
Bu hizmet için sunulan telefon numaralarını arayan vatandaşlar, istedikleri işlem hakkında bilgi alabilecekler.
20 Nisan 2024 itibariyle hizmet vermeye başlayan bu bölümde 90 milyon vatandaş bilgi, görüş ve öneri için bu numaraları arayabilecek.
Müşteri hizmetleri alanında vatandaşa yardımcı olacak personeller bu iş için özel olarak eğitim aldılar.
E-Devlet Müşteri Hizmetleri Numarası
Vatandaşların hizmetine sunulun bu numaralar, E Devlet’in iletişim sayfasına da eklendi.
Siteden yapılan açıklama da, ‘E-Devlet Kapısı ile ilgili işlemler için 160 numaralı Çağrı Merkezimizi 7/24 arayabilirsiniz. Çağrı Merkezimize Almanya’dan +90 312 160 numarası, Amerika’dan +90 160 numarası aracılığıyla ulaşabilirsiniz. ’ifadelerine yer verildi.
E Devlet Müşteri Hizmetleri Numarası
E-devlet Kapısı için bilgi, görüş ve önerileriniz için 160 numaralı telefonu tuşlayarak istediğiniz konular hakkında doğru bilgilere de erişebilirsiniz.