Geçen yıl yok satmıştı, bu yıl raflarda kaldı!
Geçen yıl Ramazan Bayramı'nda sosyal medyada büyük bir patlama yaparak adından söz ettiren çikolata, bu yıl aynı ilgiyi görmedi. Detaylar Kayseri Anadolu Haberde…
Geçen yıl Ramazan Bayramı'nda sosyal medyada büyük bir patlama yaparak adından söz ettiren Ozmo çikolata, bu yıl aynı ilgiyi görmedi. Sosyal medya kullanıcılarının yoğun ilgisi ve beğenileri sonucu, geçen yıl marketlerde tükenmeye yüz tutan çikolatalarının bu yıl raflarda beklemesi dikkat çekti.
Geçen yıl, bayramın vazgeçilmezi haline gelen Ozmo çikolataları, sosyal medya fenomenlerinin ve paylaşımlarının etkisiyle hızla tükenmiş, marketlerde "yok satmıştı." Bayramda yaşanan bu ilgi, markanın satışlarını zirveye taşımış ve çikolata severlerin en çok tercih ettiği ürünlerden biri haline gelmişti.
Peki, Ozmo çikolataları bu yıl neden ilgi görmedi? Esnaf, sosyal medyanın etkisinin zamanla azalabileceğini ve bu tür ürünlerin sürekli olarak aynı ilgiyle karşılanamayabileceğini belirtiyor. Ayrıca satışının hala iyi olduğu ama esnafın fazla stok yapmış olmasından kaynaklı da raflarda olduğu belirtiliyor.