Google, Küçük İşletmeler ve Esnaflar İçin Büyük Fırsatlar Sunuyor!
Google'nın geliştirdiği uygulamalar, dijitalleşme noktasında işletmelere büyük fırsatlar sunuyor. Özellikle küçük işletmeler ve esnafların, dijitalleşme sürecine katılması için Google İşletme Profili, pek çok avantaj sağlıyor. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'in bülteninde…
Dijitalleşme süreci, bütün alanlarda olduğu gibi ekonomi sektörünü de sarmış durumda. Çağa ayak uyduran işletmeler büyürken, teknolojinin nimetlerinden yararlanamayan küçük işletmeler ve esnaflar, yok olup gidiyor. Bu noktada Google İşletme Profili, işletmelerin ve esnafın imdadına yetişiyor.
Küçük esnaf dijitalleşiyor
Türkiye’nin önde gelen dijital içerik platformlarından ShiftDelete.Net küçük işletmelerin Google’nin sunduğu fırsatları kullanarak nasıl büyüdüklerine dair bir video yayımladı. Hakkı Alkan’ın sunumuyla küçük esnaflarla gerçekleştirilen röportajların yer aldığı video, diğer esnaflar için de örnek teşkil edecek nitelikte.
Video’ya bu adresten ulaşabilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=-2TKN6SiWE8
Osmanyi’ye giderek esnaflarla röportaj yapan Alkan, küçük esnafların büyüme hikayelerini aktardı. Alkan, bir kuaförün ve bir tost satan esnafın, Google İşletme Hesabı kullanarak büyümesini aktardı.
Küçük işletmeler için kaynak
ShiftDelete.Net’te yer alan bilgilere göre, ülkemizde küçük esnafın teknolojiye adapte olması, özellikle de Google İşletme Profili gibi araçları kullanmaları, onları rekabette daha çok öne çıkarıyor. Google İşletme Profili sayesinde küçük işletmeler, potansiyel müşterilere daha kolay ulaşabiliyor, görünürlüklerini artırabiliyor ve müşteri ilişkilerini güçlendirebiliyorlar. Üstelik bu araç, işletme sahiplerine ücretsiz bir çözüm sunarak, sınırlı pazarlama bütçesi olan küçük işletmeler için oldukça değerli bir kaynak haline geliyor.
Araştırmalara konu oldu
Türkiye’nin önde gelen araştırma şirketlerinden biri olan KONDA tarafından yapılan bir araştırmaya göre, Google İşletme Profili’ne sahip olan işletmelerin müşteri trafiği %70 oranında artış gösteriyor. Özellikle Türkiye’deki esnaflar, Google haritalarında ve arama sonuçlarında görünür hale gelerek, müşteri tabanlarını genişletiyor ve yerel pazarın dışına çıkma imkanı buluyorlar.