KASKİ'den kritik uyarı! Faturanızı ödüyorsunuz ama suyunuz kesilebilir!
Kayseri Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ), abonelik bilgilerini güncellemeyen tüketicilere 15 gün içinde başvuru yapmaları gerektiğini duyurdu. Aksi halde su kesintisi riski bulunuyor. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'n bülteninde...
Kayseri Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ), tüketicileri abonelik bilgilerini güncellemeleri konusunda uyardı. Kurumdan yapılan açıklamada, adınıza abonelik olmadan daha önceki tüketici adına düzenlenen faturaları ödeyerek su tüketenlerin, 15 gün içinde KASKİ’ye başvurarak abonelik sözleşmelerini güncellemeleri gerektiği vurgulandı.
KASKİ mağduriyetin sorumluluğunu üstlenmiyor
Açıklamada, abonelik bilgileri eksik veya hatalı olan tüketicilerin, bu durumu düzeltmemeleri halinde su kesintisi ile karşı karşıya kalabilecekleri belirtildi. KASKİ, güncel olmayan bilgilerden kaynaklanan herhangi bir mağduriyetin sorumluluğunu üstlenmeyeceğini açıkladı.
Tüketicilere, gerekli güncellemeleri yapmak için 185 nolu Çağrı Merkezi, KASKİ’nin resmi internet sitesi (www.kaski.gov.tr) veya en yakın KASKİ şubesine başvurmaları önerildi.
KASKİ Genel Müdürlüğü, su hizmetlerinin kesintisiz devam edebilmesi için abonelerin dikkatli olmalarını istedi.