Kayseri Şehir Hastanesi'nde şikâyetler bitmiyor – Randevu süreleri uzadıkça uzuyor!
Kayseri Şehir Hastanesi ile ilgili şikâyetlerin ardı arkası kesilmiyor. Özellikle tetkik randevularının çok ileri tarihlere kalması hastalar için resmen eziyete dönüşüyor. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'in bülteninde…
Kayseri Şehir Hastanesi’nde şikâyetler bitmiyor. Buraya tedavi olmak üzere gelen hastalar için verilen tetkik randevularının çok ileri tarihlere kalması vatandaşlara büyük mağduriyet yaşatıyor. Şehir Hastanesi’ne tedavi olmaya gelen hastalar burada tedavi görmenin tam bir çile haline geldiğini belirtiyor.
Kayseri’nin en büyük hastanesi ve temelinin atıldığı günden bu yana çeşitli sebeplerle gündemden düşmeyen Kayseri Şehir Hastanesi, bu sefer de tetkik randevularının çok ileri tarihe verilmesi nedeniyle gündeme geldi.
Diğer hastanelerden donanımlı ve düzenli olması sebebiyle tercih edilen Kayseri Şehir Hastanesi’nden randevu almanın çok zor olmasının yanı sıra hastalar tetkikler için de ayrıca ileri tarihe verilmesinden dert yanıyor.
Hastanede tedavi görmek isteyen bir vatandaş şikâyetini şu şekilde dile getiriyor, ‘Kızım için hastaneden randevu aldık, muayenemizi olduk. Ameliyat olması kanaatine vardılar bizden çeşitli tetkikler istediler. Bu testler için çok uzun süre bekledik. Sonrasında da ameliyat olacağı tarih için randevu verildi. Biz yurt dışından geldiğimiz için biraz daha tolerans gösterildi ama buna rağmen 3 ayda ancak ameliyat olabildik’
Başkan bir vatandaş ise şikâyetini şöyle ifade ediyor, ‘Zaten randevu bulmak zor bir de özellikle radyolojik tetkikler için uzunca bir süre sonrasına randevu veriliyor. Size şöyle anlatayım, randevu alıp muayene olma süreci en az 20 gün, emar isteseler zaten 3 ay sonrasına veriliyor minimum. Bunu doktora göstermek için yeniden randevu alıyorsunuz yine 20 gün olarak hesap edersek 5 buçuk ay sürüyor. Sonrasında doktor bu kişinin ameliyat olmasına karar verirse bu süreç için de belli bir süre geçiyor. En az 6-7 sonra sağlığınıza kavuşabiliyorsunuz. Bu insanlar için eziyet, buna en kısa zamanda bir çözüm bulunmalı’
Hastalar ayrıca personellerin de tavırlarından şikâyet ediyor. İddialara göre, personeller hastaların yüzüne bakmıyor, sorulan sorulara ise yetersiz ve samimiyetsiz cevap veriyor.