Kayseri Üniversitesi personel alımında yeni gelişme: Şartlar değişti!

Kayseri Üniversitesi tarafından geçtiğimiz günlerde yayınlanan personel alım ilanına ilişkin yeni bir gelişme yaşandı. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'de…

Kayseri Üniversitesi personel alımında yeni gelişme: Şartlar değişti!

Kayseri Üniversitesi tarafından Resmi Gazete’de yayınlanan ilana göre üniversite genelinde istihdam edilmek üzere farklı unvanlarda 2 (iki) Büro Personeli, 4 (dört) Destek Personeli olmak üzere toplam(altı) adet sözleşmeli personel alınacağı belirtilmişti. 

Farklı unvanlarda alınacak

Yayınlanan ilan metnine göre 2 ön lisans, 4 ortaöğretim personel istihdam edilecek. İstihdam edilecek personellerin 2’si büro personeli, 4’ü destek personeli olarak belirtildi.

Müracaat şekli değişti!

İlk yayınlanan ilan metninde müracaatların ilanın Resmî Gazetede yayımlandığı tarih itibariyle 15 gün içerisinde (mesai bitimine kadar) Kayseri Üniversitesi Rektörlüğü (15 Temmuz Yerleşkesi) Personel Daire Başkanlığına şahsen veya posta yolu ile kabul edileceği ve faks, e-posta veya internet üzerinden yapılacak başvurular ise kabul edilmeyeceği belirtilmişti. Ancak bu gece yayınlanan düzeltme ilanı ile bu şart değiştirildi.

Online başvuru yapılacak!

Kayseri Üniversitesi tarafından şahsen müracaat şartı bazı adayların başvuru yapması için zorluk yaşamasına neden olmuştu. Üniversite tarafından bu gece yayınlanan düzeltme ilanında ‘Başvurular e-Devlet Kapısı üzerinden ‘Kayseri Üniversitesi- Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım’ hizmeti veya ‘Kariyer Kapısı’ https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr internet adres üzerinden 04/03/2025- 18/03/2025 tarihleri arasında alınacaktır’ ifadelerine yer verildi. Ayrıca daha önce yayınlanan ilana atfen şahsen yapılan müracaatların kabul edilmeyeceği belirtildi. Başvuracak adaylar detaylı bilgiye Kariyer Kapısı üzerinden ulaşabiliyor.