Kayserigaz'dan uzaktan abonelik kolaylığı
Kayserigaz, pandemi döneminde işlemlerini çağrı merkezinden ya da internet sitesi üzerinden yapmaları için abonelerine temassız çözümler sunuyor. Kayserigaz Genel Müdürü Dinçer Akbaba, '7/24 hizmet veren çağrı merkezimiz ve internet sitemiz ile abonelerimize çok daha yakınız pandemi döneminde evden çıkmadan pek çok işlemi bu kanallarımız vasıtasıyla yapmak mümkün' dedi.
Kayserigaz, abonelerin doğalgaz işlemlerini Kayserigaz merkezlerine gitmeden, çağrı merkezi ve internet sitesi üzerinden yapma kolaylığı sunuyor. Kayserigaz aboneleri; abonelik fesih, fatura oluşturma ve hatalı fatura düzeltme, iletişim bilgilerinin güncellenmesi, kalibrasyon bilgisi, sayaç arıza formu oluşturma, abonelik evrak bilgisi ve gaz kesme açma bilgisi alma, ödeme kanalları hakkında bilgi alma, talep, öneri ve şikayet kaydı oluşturma gibi işlemlerini 444 5 429 numaralı çağrı merkezinden gerçekleştirebiliyor. Aboneler ayrıca www.kayserigaz.com.tr adresinden “Müşteri Online İşlemler” bölümüne girerek işlemlerini kolayca gerçekleştirebiliyor. Aboneler, doğalgaz abonelik sorgulama, abonelik başvurusu, abonelik sözleşme feshi ve fatura sorgulama işlemleri için de ‘e-Devlet Kapısı’ uygulamasını kullanabiliyor. Kurumsal Haber