Kayserili vatandaşlar yeni terminal binasına tepkili!

Kayseri Erkilet Havalimanı'nın yeni terminal binası geçtiğimiz aylarda hizmete girdi. Yeni terminal binası Kayserililer tarafından beğeni ile karşılandı. Ancak bazı tepkileri de beraberinde getirdi. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'in Kayseri haberinde…

Kayserili vatandaşlar yeni terminal binasına tepkili!

Kayseri Erkilet Havalimanı'nın yeni terminal binası hizmete girdiği andan itibaren vatandaşların beğenisini kazandı. Fakat yeni terminal binası personellerine vatandaşların tepkileri büyüyor…

İç Anadolu Bölgesi'nde Esenboğa Havalimanı'ndan sonra en büyük 2'nci, Türkiye genelinde yolcu sayısında 11'inci, dış hat yolcu trafiğinde ise 7'nci sırada yer alan havalimanının yeni terminal binası ve apron (uçak park alanı) 2 milyon 350 bin yolcu kapasitesine sahip bulunuyor. 2 milyar TL’ye mal olan projenin içinde 4 katlı otoparkı ile 6 körüklü bulunuyor.

Kayserili vatandaşlar yeni terminal binasına tepkili!

Yeni terminal binası hizmete girdiği andan itibaren vatandaşların beğenisini kazandı. Almanya’da yaşayan F.U, ‘Kayseri gibi bir şehre bu havalimanı çok yetersizdi. Görünüşü kötüydü. Yeni terminal binası çok şık olmuş. Kayseri’ye yakışır olmuş’ yorumlarında bulunmuştu. Açıldıktan bir süre sonra yeni terminal binası ile ilgili şikayetler ve tepkiler gelmeye başladı. Hizmetin yetersiz olduğunu sık sık dile getiren vatandaşlar son olarak yeni terminal binasına personellerine sert çıktı. Bekleme süresinde sıkıntı çıkaran personellere tepki gösteren R.Ç. ‘Yakınını almaya ve yakınını dönüş de götürüyorsun.  5 dakika durdurmuyorlar. Polis ve park ayakçıları ellerinde birer düdük bizleri bırak o yabancı turistler afal afal bakıyor. Dünyanın hiç bir tarafında görmediklerini görüyor ve fotoğraf çekiyorlar utanç verici hareketler. Sanki Texsas sefil parkcımıdır ne onlara hiç bir şey soramıyorsun insanlara çok kaba davranıyorlar. Gerçekten çok güzel hava alanı olmuş ama değnekçilerin eline geçmiş. Her şeyden önce kendimizi yetiştirmek lazım anlayış hizmeti kusursuz yapmamız lazım. Bence binaya diyecek yok ama hizmeti yapan anlayışlı personel yok!  Tabi herkesi aynı kefeye koymamak lazım sorun ( park. park park) utanç verici inşallah bir çözüm getirilir’ ifadelerinde bulundu.