Kocasinan Çözüm Merkezi'nde 86 bin talep çözüme kavuşturuldu
Kocasinan Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çözüm Merkezi'nde bu güne kadar 86 bin talep çözüme kavuşturuldu.
Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, konuyla ilgili açıklamasında, Çözüm Merkezine kurulduğu 2016 yılından bu yana toplam 223 bin 380 çağrı geldiğini belirterek, “Bu çağrılara ilişkin belediyenin yetki ve sorumluluk alanıyla ilgili 101 bin 479’ü kayıt altına anılıp, 86 bini aciliyet sırasına göre çözüme kavuşturulmuştur. Diğer başvuruların bir kısmı ise başka kurumların uhdesinde olduğu için yönlendirme yapılmıştır. Çözüm Merkezimizin bu çalışmasına yönelik vatandaşlarımızın olumlu yöndeki dönüşleri de bizleri ziyadesiyle memnun etmektedir” dedi.
Çözüm Merkezi’nin 7 gün 24 saat prensibiyle Kocasinanlılara hizmet verdiğine dikkati çeken Başkan Çolakbayrakdar, “Kocasinan Belediyesi olarak yapmış olduğumuz her proje insan odaklıdır. Çözüm Merkezi de bu anlayışımızın bir ürünüdür. Kocasinan sınırları içerisinde yaşayan vatandaşlarımızın, belediyeden isteği, talebi, şikayeti, önerileri ve beklentilerini yansıtması noktasında Çözüm Merkezi büyük bir adımdır. Vatandaşlarımız, isteklerini yüz yüze iletebilmenin yanı sıra her türlü iletişim kanalı; sosyal medya, Kocasinan Belediyesi’nin web sitesi, mobil uygulamalı cep telefonu ve Watsapp hattı 0352 222 70 00’ nolu telefon numarasından her şekilde belediyeye anında ulaşabilmektedir” ifadelerini kullandı.