Küf yüzünden o marka peynir raflardan kaldırılıyor - Evdeki hesap çarşıya uymadı!
Almanya merkezli perakende zinciri Lidl, kendi markası olarak ürettiği peynir sepetlerini raflardan kaldırma kararı aldı. Peynir sepetleri daha kaliteli peynirleri öne çıkarmak için kullanılacaktı ancak küf sorunu ortaya çıktı. Detaylar Kayseri Anadolu Haber'in Kayseri haberlerinde…
Artı49’da yer alan habere göre, Lidl, lojistik optimizasyon ve hijyen sorunları nedeniyle kendine özgü peynir sepetlerini mağazalarından kaldırma kararı aldı. Peynir sepetleri ilk olarak yüksek kaliteli peynirleri vurgulamak için tasarlanmıştı. Ancak, küf sorunları nedeniyle ürün kaldırılacak.
Lebensmittel Zeitung” (LZ) gazetesine göre bu değişiklik, ürünlerin sunumunu optimize etmek ve daha yüksek hijyen standartlarına uymak için önemli bir adım olduğu belirtildi.
Habere göre, küf olmaması nedeniyle sepetlerin sıkça değiştirilmesi gerektiği ancak bu değişimin zor olması nedeniyle tasarım kutular basılı kutularda satılacak.
Hijyen sorunu baş gösterdi
Peynir kutuları ilk başta müşterilere daha kaliteli ürünler satın almaya teşvik etmeyi ve indirim mağazasının imajını güçlendirmek amacıyla üretildi. Öyle ki bu tasarım sadece Almanya'da değil, aynı zamanda diğer birçok ülkede de tanıtıldığı belirtildi.
Lidl, peynir satışlarında yaklaşık yüzde 15'lik bir pazar payına ulaştı ve kendisini yüzde 13'lük Rewe ile yüzde 16'lık Edeka arasında konumlandırdı.
Daha kaliteli ürünler
Lidl’in değişikliği daha güvenli ve temiz bir çalışma için yenilikçi sistemlerin bile zamanla entegre olması gerektiğini ortaya koyarken, Edeka CEO’su Markus Mosa indirim pazarlarının giderek daha fazla yüksek kaliteli ürünlere yöneldiğini ve endüstriyel seri üretimden uzaklaştığını kaydetti.